Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2016ko inkesta
Datuak deskargatu
- Deskarga Usuarios presen_y_telefonicos_2016.csv Formatu honetan: CSV (228.0 KB) - Usuarios presen_y_telefonicos_2016.csv
- Deskarga Usuarios presen_y_telefonicos_2016.xlsx Formatu honetan: XLSX (372.27 KB) - Usuarios presen_y_telefonicos_2016.xlsx
Erlazioa duten dokumentuak
Xehetasunak
Metadatuak: RDF
-
Datuen iturria
-
MotaTxosten / Ikerketa Datuak
- Gaia
-
Etiketak
-
Lizentzia
-
Sortze-data2017/02/20
-
Eguneratze-data2017/02/20
-
Eguneratze-maiztasunaAldizkotasun gabe
-
Datuen hasiera-data2016/01/01
-
Datuen amaiera-data2016/12/31
Deskribapena
Herritarren ahotsa neurtzeko azterketaren helburuak herritarrekin etengabeko elkarrizketa mantentzea du helburutzat. Horrela, lortutako emaitzak kontuan hartuta, hobekuntza-ekintzak ezarriko dira. Ondoren, herritarren pertzepzio eta itxaropenen arabera neurtuko dira hartutako ekintzak.
Emaiguzu zure iritzia
Komenta ezazu datu bilduma hau.Zure iritziak hobetzen laguntzen digu.